Service og forsendelse

Hos Crononova.dk vil vi rigtig gerne have glade kunder.

Service

Derfor gør vi alt hvad vi kan, for at imødekomme dine ønsker og udfordringer.

Har du spørgsmål til et af vores produkter, eller problemer med et produkt du har købt hos os, er du meget velkommen til at kontakte os på e-mail support@crononova.dk. Vi bestræber os på at svare indenfor 2-3 timer efter vi modtager din e-mail.

Forsendelse

Vi anvender Postnord til at levere vores pakker, så derfor har du stor sikkerhed for, at pakken hurtigst muligt ender hos dig.

Hvis du ikke tilvælger "levér til adressen (omdeling)" under bestillingen, leveres pakken til det nærmeste posthus. Skulle der ikke være plads på det nærmeste posthus, vælger Postnord et andet posthus i nærheden af din bopæl. Under alle omstændigheder vil Postnord informere dig om, hvor din pakke kan afhentes. Information om at pakken kan hentes kræver dog, at du angiver gyldig e-mail og evt. mobilnr. Hvis vi ikke får gyldige oplysninger får du ikke besked, når pakken kan hentes.

Tip: Hvis du bestiller om fredagen inden kl. 9 og gerne vil have din vare hurtigt, kan du med fordel undlade at vælge levering til din adresse. Så kan du typisk hente den på posthuset om lørdagen. Postnord omdeler ikke i weekenden, men udleverer på mange af posthusene om lørdagen.