Service og forsendelse

Jeg vil rigtig gerne have glade kunder!

 

Service

Derfor gør jeg alt hvad jeg kan, for at imødekomme dine ønsker og udfordringer.

Har du spørgsmål til et af mine produkter, eller problemer med et produkt du har købt hos mig, er du meget velkommen til at kontakte mig på e-mail support@crononova.dk. Jeg bestræber mig på at svare indenfor 2-3 timer efter jeg modtager din e-mail.

 

Forsendelse

Jeg anvender Postnord til at levere din pakke, så derfor har du stor sikkerhed for, at pakken hurtigst muligt ender hos dig.

Hvis du ikke tilvælger "levér til adressen (omdeling)" under bestillingen, leveres pakken til det nærmeste posthus. Skulle der ikke være plads på det nærmeste posthus, vælger Postnord et andet posthus i nærheden af din bopæl. Under alle omstændigheder vil Postnord informere dig om, hvor din pakke kan afhentes. Information om at pakken kan hentes kræver dog, at du angiver gyldig e-mail og evt. mobilnr. Hvis vi ikke får gyldige oplysninger får du ikke besked, når pakken kan hentes.

Tip: Hvis du bestiller om fredagen inden kl. 9 og gerne vil have din vare hurtigt, kan du med fordel undlade at vælge levering til din adresse. Så kan du typisk hente den på posthuset om lørdagen. Postnord omdeler ikke i weekenden, men udleverer på mange af posthusene om lørdagen (og søndagen for sags skyld).